Od 4 października 2022 r. możliwe jest podpisywanie wniosków do projektu e-Gabinet+ z wykorzystaniem profilu zaufanego/podpisu osobistego lub podpisywanie odręczne (dokumentu w postaci papierowej).
Jeśli nie posiadasz podpisu kwalifikowanego możesz więc podpisać wniosek z wykorzystaniem profilu zaufanego/podpisu osobistego lub podpisać wniosek odręcznie. Należy wówczas:
=> pobrać wygenerowany wniosek (ekran „Podpisywanie wniosku”) i podpisać wniosek poza platformą lub wydrukować go i podpisać odręcznie,
=> wysłać podpisany wniosek (lub skan/zdjęcie wniosku podpisanego odręcznie) za pośrednictwem Platformy POPI.
W tym celu prosimy o przesłanie maila na adres: z prośbą o udostępnienie funkcji dodania pliku podpisanego poza platformą.
- Poprzednia
- Następna
- Drukuj
- Powrót
- Wypowiedz się